Tag: Jak

„Jak się czuje biskup, ludzie ze wsi, którzy takie rz…” Na wsiach, gownym zajeciem ksiedza jest zbieranie hakow na parafian. ma do dyspozycji cudne narzedzie do tego w postaci konfesjonalu. Tam staruchy opowiadaja dokladnie co widzialy i co same przeskrobaly. Powiedza wszystko w nadziei, ze za konfabulacje ze sluga bozym, moze jakos im Pan Bog wlasne brudy wybaczy i uchroni od piekla. No wiecie-tak jak swiadek koronny. Ksiadz zaopatrzony w takie haki gwozdze na cala wies bo jak co to z ambony powie ktora pani z ktorym mezem, czyja corka striptiz w miescie itd. A takie „ogloszenia” z ambony to smierc spoleczna zywcem i publicznie. Nikt sie przeciwko ksiedzu nie odezwie. Wykastrowac sie powinno ksiedza i jego „poddanych”. Niech zczezna. Ffu…! New Czytaj dalej...

Read more

stefan4 napisał: > Skoro nie znasz pojęcia > rozmaitości, to przestaję wierzyć, że byłeś kiedyś fizykiem. Myslisz,ze jak bedziesz uzywal slow rzadko uzywanych na poziomie tutaj wystarczajacym, to podniesiesz w ten sposob swoj poziom myslenia? Nic podobnego,to tylko swiadczy o Twojej bufonadzie.A Twoja wiara w to czy bylem fizykiem mnie nie obchodzi bo jest wielu ktorzy wiedza ze nim jestem. > Zasada zachowania pędu również wymaga dodawania wektorów i mnożenia ich > przez stałe — czyli płaskiej przestrzeni wektorowej. Wobec tego w naszym Wsze > chświecie działa tylko w przybliżeniu, tym lepszym im bardziej lokalnie jest ro > zpatrywana. Rozpatrywanie jej działania w całym Wszechświecie nie ma ża > dnego sensu. Twoje znajomosc zasady zachowania pedu jest kompromitujaca Cie w tej dyskusji. Nie wszystko w fizyce to tylko rozmaitosci i wektory.Myslenie fizyczne jest Ci zupelnie obce. New Czytaj dalej...

Read more

Tak samo jak Albert mierzył te swoje skracane lokomotywy, no i zauważył poprzesuwane jednoczesności gdy spoglądał z Andromedy. Nawet tej podstawowej prędkości światła w medium: c’ = c/n nigdy nie zmierzono jednokierunkowo, lecz tylko średnio – z odbicia, więc to jest wartość średnia: c_+ + c_- = 2c/n prędkość tam c_+, i z powrotem c_- – obie prędkości są nieznane. en.wikipedia.org/wiki/One-way_speed_of_light Einstein convention This method synchronizes distant clocks in such a way that the one-way speed of light becomes equal to the two-way speed of light. The details of this method, and the conditions that assure its consistency are discussed in Einstein synchronization. Patrz i płacz nieuświadomiony studenciku. New Czytaj dalej...

Read more

Tu jest trochę na ten temat: erkdemon.blogspot.com/2009/11/relativistic-ellipse.html jeszcze tu: arxiv.org/html/physics/9806037 I to już dawno Poincare odkrył. W rzeczywistości tak wygląda fala emitowana z ruchomego źródła (np. z gwiazdy). Fale nie jest sferyczna, co sugeruje TW, lecz dopiero po transformacji Lorentza mamy sferę – skracamy elipsę wzdłuż kierunku v, i już jest sfera, ale trzeba teraz skorygować czas, żeby zachować prędkości (średnie), no i jeszcze trzeba to przesunąć odpowiednio – źródło stoi w ognisku elipsoidy, a finalnie w środku sfery (to przesunięcie jest właśnie przyczyną tej słynnej względnej jednoczesność zdarzeń Einsteina). Równanie elipsy: r1 + r2 = 2a, a – półoś, r = ct, zatem to się sprowadza do zależności: c+ + c- = 2c => (c- + c+)/2 = c = const, zatem gdy stoimy z aparaturą i mierzymy prędkość światła, z odbicia od lusterka – tam i z powrotem, jak Michelson robił, wtedy właśnie realizujemy praktycznie to równanie, no i dlatego wynik nie zależy od kierunku: c = const, ale tylko średnio – dwukierunkowo. A w praktyce komunikacja jest zawsze taka dwukierunkowa. A na dokładkę – po przekroczeniu prędkości światła otrzymamy: c- – c+ = 2c, czyli już hiperbola zamiast elipsy, no i już możemy niekiedy zaobserwować podwójne obrazy takich nadświetlnych cząstek (hiperbola ma dwie gałęzie), w tym jeden obrazek obserwujemy w odwróconym kierunku – jak cofany film. Pozyton – elektron, czyli kreacja par i anihilacja parami. Zabawne iluzje optyczne. New Czytaj dalej...

Read more

robert6_666666 napisał: > Tak apropo skretynienia – Arystoteles nie znal laciny ani nigdy nie pisal po la > cinie. Wiec cytowanie go po lacinie ma tyle samo sensu co cytowanie go w swahil > i albo po japonsku. Badz wiec laskaw cytowac go po polsku albo jesli chcesz rob > ic za yntelektualyste to sprobuj w starozytnej grece. noooooo, jak widac, to ty jestes kretynem niby dlaczego ma ta sentencje przytaczac w innym jezyku, niz w tym w ktorym ona powszech wystepuje ? i dlaczego niby po polsku byloby OK, skoro Arystoteles tez …..po polsku nie mowil ??? uuuhahahahaha poza tym, to parafraza a nie doslowny cytat, bo dokladnie tych slow Arystoteles nie wypowiedzial (napisal) New Czytaj dalej...

Read more

a ciężko mi przebrnąć, bo jak można delikatne, miłe, ciepłe, czasem twarde, ale mądre, zdrowo płaczące, ochoczo śmiejące się, wyrafinowane, przewrotne, mile czające się etc., etc. słowo „poezja” opluwać, oświadczając, iż autor czegoś takiego, jest największym, żyjącym poetą. to teraz „prawdziwa poezja” będzie znaczyć tyle, co poezja wg PiS i nie ma co zwierzać się, iż „że mi się dziewczę upatrzone wzbrania nieobecnością ciała w mym objęciu pustosząc ducha, co w nic się rozdzwania, to ja na przeciw sobie i dziewczęciu tej się nieznanej podjąłem podróży, by wlec swe głody po morzach dziesięciu”, czy ” słowiki są dziś nie swoje, bzy są jak chmury krzyżyków” – się, gdy uzna, że to nie jest akuratna poezja, to co zrobią ? Malinowy Chruśniak precz ? jak, wobec tego poeci nie tak dawno jeszcze żywi mają być traktowani ? – choćby Ś.P Grzegorz Ciechowski, Ś.P Edward Stachura. obecnie coś ? – bardzo proszę – Kasia Nosowska – to nie są tylko teksty. to są aż teksty do zaśpiewania, a jednocześnie kawał niesamowitej poezji z wyczuciem i dbałością o każde słowo, prawie literkę też. zero polityki. a co robi z poezją pan Rymkiewicz ? ano to, co poniżej – jakiś obłęd. rym jak z przedszkola, myśl – jak z zebrania vipów z PiS : ” Ojczyzna jest w potrzebie – to znaczy: łajdacy Znów wzięli się do swojej odwiecznej tu pracy Polska – mówią – i owszem to nawet rzecz miła Ale wprzód niech przeprosi tych których skrzywdziła Polska – mówią – wspaniale lecz trzeba po trochu Ją ucywilizować – niech klęczy na grochu Niech zmądrzeje niech zmieni swoje obyczaje Bo z tymi moherami to się żyć nie daje I z Czytaj dalej...

Read more